torsdag 27. januar 2011

STOOOR FRØPAKKE


I går fekk eg frøpakke hjå Mari, det var med skjelvande fingrar eg opna og byrja å lese på posane kva som var inni. Ei svært god blanding av sommarblomar, stauder, grønsaker og urter. Det var nesten ingen sortar som eg hadde frå før.
No skal eg bruke helga til å finne ut meir om såtider og såmetodar for dei ulike staudefrøa, og såtider for sommarblomar og grønsaker.
For meg er det å sitje å finne opplysingar om plantene, korleis dei skal behandlast frå frø til ferdig blomst nesten like spennande som å så dei ferdige som planter. Den store Werdsveven er ei fantastisk oppfinning, der er det mykje å hente, ikkje minst frå alle norske og skandinaviske hagegale.
Skravleforum for hagegale er ei oppkomme av gode råd og kunnskap. Eg må innom fleire gonger for dag, for å sjå kva som er oppe av tema. Ellers så les eg hagebloggar.
Nett no har eg Hageselskapet si sortsliste liggande attmed meg, den skal eg bruke når eg har fått skrive ut lista over frø frå Marit. Det er ei nyttig bok.

Ellers så fekk eg biblioteket til å fjernlåne Trædgårdsvisioner av Hannu Sarenstrøm. Har ikkje fått tid til å lese i ho enno, men der er fantistiske bilete.
I dag er det lettskya, vindstille og 0 grader.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Koselig blogg du har Else :) Moro at du koser deg med frøene! Ser at du har sådd kongslys og er så enig i at det er flotte planter. Første gang jeg la merke til dem var da vi bodde i Hjartdal, der vokste disse vilt
    http://picasaweb.google.com/Desperadofoto/GuleBlomster2010#5488245821160111346

    Blir spennende å se hvorda spiringa di blir! Impoerende liste :) Siden det blir første hagesesong på ny plass må jeg prioritere bed så her blir det bare sådd noen stokkroser og revebjeller. Sekken med jord står ved ovnen nå til tining. Det er så fint å kunne grave litt i jorda mitt på vinteren!!
    Kos deg på planterommet ditt og ha en fortsatt fin kveld. Stikker innom igjen seinere jeg :)

    SvarSlett
  2. for en herlig haug med frø :)
    Skikkelig artig å ta dykk i slike, og enig med deg, det er genialt med internett for å finne planteinfo :)

    SvarSlett
  3. Oi, snakk om julekveld! :) Det blir kjekt å følge med på spiring og sånn videre.

    SvarSlett