søndag 6. november 2011

NOVEMBERBLOMSTRING

Denne potta har vore verkeleg fin i heile sommar og heilt inn i hausten, eg veit ikkje kva slags blomst dette er og ville vere takksam dersom det er noken som kan gje meg eit tips.

 Pyntekålen er sjølvsådd, men fekk altfor lang stilk til at han ville pynte i potte så dei står  ved drivhuset og er fine når eg ser rett ned på dei-
Ei potte med lobelia og blodbeger som er til pynt enno.


Tusenfryden som eg sådde i sommar er med å lyser opp i haustmørket.

                                                            Det same gjer solhatten.

Dette er ei forvirra kubjelle.

Cosmosen blomstar og enno.

No har vi hatt nokre fine dagar, det har vore mellom 12 og 15C både dag og natt. I går regna det, men no er det fint måneskin og 6,4, det vert nok lægre nattetemperatur til veka.  Eg har sådd ein god del staudefrø, først sto dei inne på planterommet, men no har eg plassert dei bak uthuset. Eg gler meg til ei veke med fint haustveir, då skal eg plante enno litt stauder ut i beda og dei som eg då ikkje finn plass til skal eg stable kassane og legge bølgeblekk over så dei held seg tørre.
Då ynskjer eg alle som er innom bloggen ei god haustveke!

2 kommentarer:

  1. Fremdeles mye som blomstrer hos deg ser jeg. Den første er vel en Diascia, tvillingblomst på norsk. En flott sommerblomst.
    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  2. Hei Else! Lenge siden sist jeg tittet innom. Har gått litt i vinterdvale allerede, men etter å ha sett bildene dine så lurer jeg jo litt på om jeg har tatt feil av årstiden :D Synes pyntekålen var veldig fin! Kubjelle nå? Kos deg med sen-sen-sensommeren!

    SvarSlett