onsdag 5. oktober 2011

INNKOKTE TOMATAR

Eg har laga to runder med Camilla Plum sin "Henkogte tomater" og dei smakar godt.
Eg brukte fylgjande framgongsmåte: Tok dei tomatane eg hadde og delte dei største og trykte dei godt ned i godt reingjorde sylteglas, så hadde eg på 1 god ss Maldonsalt, 1 ts røyrsukker, 2 - 2 fedd kvitlauk,   friske krydderurter og litt olivenolje (sjå bilete). Sette loket på, men skrudde ikkje til og sette dei i kald ovn som eg skrudde på 130C. Så stod dei der til oljen kokte godt. Då skrudde eg loket tett til og let dei stå til det vart kaldt. Sjekka at glasa var tette og sette dei kjølig i 14 dagar. No har eg prøvesmakt tomatane på brød og oppskrifta skal garantert brukast neste år og. 
Eine gongen var det eitt glas der det ikje ville koke, då visste det seg at eg hadde skrudd for tett, slik at det ikkje slepte ut damp, heldigvis sjekka eg før glaset eksploderte og opna. Då er det VIKTIG å ha godt med vern mot sprut. Heldigvis hadde eg det, for ellers hadde det vorte stor forbrenning.
Så no har eg godt grunnlag for herleg tomatsaus til pizza og pasta.

3 kommentarer:

  1. Smart måte å konservere tomatene på, hvis det i perioder blir mer enn man kan bruke etterhvert. I år har vi stort sett spist opp etterhvert, men i fjor lagde jeg noen glass etter inspirasjon av Camilla Plum. Kjekt å kunne ta fram seinere utover vinteren.

    SvarSlett
  2. Så spennende med innkokte tomater på glass, og tenker det smaker godt :) Jeg kjente ikke til denne måten å konservere tomater på, men det må jeg prøve en gang.

    SvarSlett
  3. Jeg har tenkt på disse glassene i mange år. Dessverre tåler ikke jeg tomater så jeg har aldri prøvd, men der ser jo godt ut, og alle som har prøvd skryter jo av de :)

    Ønsker deg goood helg, og takk for støtten for navnskiftet på hagegal :)

    SvarSlett