fredag 16. mars 2012

SAMPLANTING

Dette er bidraget mitt til Anne på Moseplassen sin konkurranse om samanplantingar. Det er Alcea rosea, kvite stokkroser som vert omfamna av ein lilla klematis. At det vart så vellukka er tilfeldig, som det meste i hagen min, ettersom eg ikkje viste fargen på stokkrosa då eg planta ho.
Kunkurransane til Anne er nyttige for meg på mange måtar. Dei er på ein måte som å delta på eit kurs i hagedesign. Med alle dei variantar av tema som ho byr på så vert eg oppmuntra til å sjå på hagen og plantene med andre auger enn når eg står med ei plante og lurer på om det er ein ledig plass. Ved å ta del i Anne sine konkurransar vert eg utfordra på årstider, gode og dårlege løysingar, fargar, bladformer, høgde, sol, skugge, samspel mellom planter eller andre installasjonar i hagen m.m.
Det er ikkje alltid eg har så mykje å bidra med i konkurransane, men eg deltek og eg studerar andre sine bidrag for å lære meir og å finne inspirasjon til nye gode løysingar. Eg vert og utfordra til å tenkje på korleis eg fotograferar, og det skal eg ta til meg i sesongen som eg no står framfor, for det er sanneleg ikkje lett å finne brukande bidrag til konkurransane. 
Stor takk til Anne for det du bidreg med, eg gler meg til neste utfordring.

7 kommentarer:

  1. Kjempe flott sammenplanting. Jeg liker så godt stokkroser!

    Ønsker deg en fin fredag.

    SvarSlett
  2. Duverden så hyggelig å lese!
    Jeg blir veldig glad over å høre at har nytte og glede av konkurransene :)
    Veldig hyggelig at du er med :)

    SvarSlett
  3. Stokkroser er så nydelig, og
    bildet er rett og slett vakkert.

    SvarSlett
  4. Elsker stokkroser...herlig bidrag:))
    God helg ønskes deg og takk for koslige ord:))

    SvarSlett
  5. Nydelig farvesammensetning. Jeg liker både stokkroser og Clematis og de passet jo veldig godt sammen.
    Lykke til i konkurransen :-)

    SvarSlett
  6. Flotte planter sammen, og jeg liker også at de passer så fint til omgivelsene! stokkroser har jeg alltid ønsket meg, men mye vind i feriehagen krever nok oppbinding så jeg har utsatt det. Ha en flott helg!

    SvarSlett
  7. Ja, jeg er enig med deg; mye å lære i bioggverden også av konkurransene til Anne. Nydelig sammenplantning forresten, hvitt med innslag av lilla, lekkert!

    SvarSlett