tirsdag 9. april 2013

BLOGGPROBLEM - ikkje tilgjengeleg nettside

Eg har fått veldig mykje feilmeldingar "Denne nettsiden er ikke tilgjengelig" no i det siste etter at eg byrja å blogge att og å lese andre sine bloggar. Det er nesten umogeleg å få lagt inn kommentarar hjå andre og, men eg ser jo at andre skriv kommentarar så kanskje det funkar betre hjå andre. Eg brukar Chrome som nettlesar på blogg og hagepraten. Er det noken som kan seie noke om dette?




Slik er utsikta frå gangdøra. I fjor slo vi plenen i slutten av mars, i år ser eg ikkje antydning til grøne strå. 

3 kommentarer:

  1. Eg og brukar Chrome men har ikkje vore borti dei problema du har så veit ikkje kva det kan ver. Håper nokon kan hjelpe deg som har meir peiling enn meg på data.
    Flott innlegget ditt om Dahlia.
    Ha ein fin kveld, klem frå MarJE.

    SvarSlett
  2. Jeg får også opp mye feilmeldinger når jeg går inn på blogger :( jeg bruker explorer.
    Er synd, mye jeg vil lese men ikke får til..

    SvarSlett
  3. Hei Elsa, synd du plages med og legge inn kommetara, har savna dæ på bloggen min.
    Æ bruker Firefox når æ blogger, den er snill i bloggeland, prøv og lase ned Firefox , kanskje det hjelper med probleman dine :)

    Ha ei fin helg.

    Lisbeth :)

    SvarSlett