tirsdag 15. mars 2011

Hageglede, eit hageblad

http://www.bladethageglede.no/index.html

dette er ein link til eit hageblad som eg set stor pris på. Det er slett ikkje i alle butikkar det går an å få det kjøpt, men eg har prøvd å få tak i det kvart år, men ikkje alle nummer.
No går det an å abbonere på bladet og det har eg gjort idag. Det har kome ut i 7 år og alt arbeid har vore gjort av Marlen Foseid. No har ho fått med seg Anne Tafjord-Kirkebø, og bladet er vorte endå fyldigare og meir interssant.
Eg tykkjer det er eit flott blad, og heilt norskt.

1 kommentar:

  1. Hei, Satt og surfet litt på nettet, og dumpet bort i din hageblogg via ditt innlegg om bladet hageglede, som jeg søkte på. Mye interessant på bloggen din. Skal få med kona og titte mer i kveld.
    Mvh. Lars

    SvarSlett