onsdag 30. mars 2011

Prikleplanter


Nyprikla Aristolochia baetica, 10 planter vart det. Både plante og rot er veldig stive.

 Ipomea alba har vokse seg godt til.
I dag har eg planta dei største sommargeorginene i større potter.

Nyprikla tomatspirer, det vart mange.

Litt av blodbeger-plantene mine, eg har toppa dei og dei bryt fint frå basis.

Flittige Lise har fått større potter og ny jord rundt føtene. Desse har eg ikkje toppa, det ser ut til at dei buskar seg fint.

Eg er og med på Klokkerankekurset til Knut Dalby, fire planter har eg fått, og dei er nyprikla i dag.

Dette er 3 spirer av Kentuckykaffe-plante.

Lobeliaplantene er klar for utplanting. Det vert lenge før dei kjem ut i det fri.

Pelargoniastiklingar med knopp.

Dette biletet lurte seg med, og eg finn ikkje ut av korleis eg skal få det vekk.

8 kommentarer:

  1. La meg til som følger for denne priklingen og spiringen har jeg lyst å følge med på :-)

    SvarSlett
  2. Hei Blomsterguri, velkomen, hyggeleg at du vert med.

    SvarSlett
  3. Åååå så kjekt det ser ut å så sine egne sommerblomster....skulle ønske jeg hadde et lite drivhus og anledning til slikt. Jeg kan ingen ting om sånt, men jeg har kjøpt en pose blomkarse jeg har tenkt å sette rett i jorda på hytta. Så får vi se hva det blir til....Lykke til og ha en fin kveld

    SvarSlett
  4. Hei Fru Tunheim, det er ein fantastisk hobby, eg har alltid kjøpt ein pose frø i ny og ne, resultatet har vorte litt ujevnt. Blomkarse bør vere bankers, det same kan ringblomster vere. Det er mange fine variantar av desse sortane. Du kan så dei rett i bedet. Lykke til, og takk for kommentar.

    SvarSlett
  5. Hei , tenkte og svare på ditt spørsmål her.
    Hestemøkk har æ brukt et par år som gjødsel, blanda det ut ilamme masse sand, eller grus,men resultatet blei MASSE UGRESS I BLOMSTERBEDET.
    Æ holdt på og luke mæ ihjeæl den gangen, så æ har ikke brukt det mere, men kan tenke mæ at man kan bruke det i pottene til blomster og tomater, har masse folk her om sommeren som henter hengere med hestemøkk hos oss , som bruker det på plener og i blomsterbed, men æ fikk som sagt masse ekstra arbeid med og luke ugress :)
    Men kanskje æ prøver mæ iår , får se :)

    Lisbeth.

    SvarSlett
  6. Hei til Stallnilsen, då har eg fått svar. Eg frykta litt for at det kunne verte ein del ugras ja. Er det forskjel på brent og ubrent gjødsel når det gjeld ugras? Eg har forstått det slik at hestemøk utviklar høg varme ved lagring i haug.
    Tusen takk for svar.

    SvarSlett
  7. Hei Else, så flotte plantene ser ut! Det blir litt å passe på framover, men du fikser visst det meste :-) Her er det såvidt blitt litt høyde på 4-5 frøplanter, men har tid til å vente litt. God helg!

    SvarSlett
  8. Hei Bille, takk for hyggeleg kommentar. Det er no stort sett berre planter eg styrer med for tida. Det er jo forsåvidt det beste at frøplantene ikkje er så høge, då veks dei seg vel tettare tenkjer eg. God helg.

    SvarSlett