tirsdag 22. mars 2011

Staudesådd


Dette er staudesådd våren 2010, staudene var dei første som kom på plass i drivhuset, for eg rekna med at dei var mindre frostvare enn sommarblomstene. Eg har alltid tykt at blå valmuesøster var noke av det vakraste eg visste, men dyre var dei i kjøp og eg hadde ikkje alltid like mykje hell med dei eg kjøpte. Så stor var lukka ifjor når eg kjøpte billeg frø staudefrø hjå Magnar og Akoen og eg fekk god spiring på det meste. Ikkje minst valmuesøstrene slo til med minst 100% spiring.
No er det ikkje så mykje av staudene som har spirt enno, med litt er på gang.
I dag hadde eg ein ryddesjau i alle boksane eg har med frø, og då kom eg over noken som absolutt måtte kome i jorda, minkande måne eller ei.
Så i dag har eg sådd:
Delphinium cashmerianumKasjmirriddersporeAkoen
Eryngium planumHagestikleMari
GoldsturmPraksolhatt ??Mari
LavendelMari
Papaver alpiniumAlpevalmueMari
Romneya coulteriBuskvalmueMari
Sanguisorba menziesiiBlodtoppAkoen
Sanguisorba officinalisBlodtoppMari
Tarakacum pseudoroseumRosa løvetannMari
Posted by PicasaTindved  frå Mari, som eg skal stratifisere i kjøleskåpet.
I går regna det sikkert 70 mm her, og det var 7 grader. I dag her det vore nesten opplett, sydvest bris.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar