mandag 27. mai 2013

SNART SOMMAR


Flittige Lise, Impatiens som eg har fått fram av frø.


Utsikt frå gangdøra i dag.
I dag har eg og ei dame frå hagelaget vore i Sansehagen på Sjukeheimen og arbeidd dugnad. Veldig kjekt å få delta i noke som kan vere med å gjere det triveleg for dei som har måtte flytta frå hus og heim. Mange har har sikkert forlete ein fin velstelt hage. Eg kan godt tenkje meg at det kan ha vore vemodig å oppleve at kreftene har minka og at dei ikkje lenger har kunna hatt alt på stell som då dei var yngre og friskare. Difor er det med glede at eg i dag for første gong har vore med på dugnad i hagen. 
Eg tenkjer med gru på når den dagen kjem og eg ser at eg ikkje kan få stulle med plantene slik eg gjer no. Eg har og opplevd at kreftene ikkje har rokke til å få stelt i hagen slik eg kunne ynskje, difor er eg så takksam for at eg no kan få bruke alle dei kreftene eg har med å så frø og få fram vekstkraftige planter. Og eg har hage med god plass til å plante i, iallefall enno nokre år. Så no nyt eg kvar dag eg kan få utfolde meg med plantene mine. 
Måtte de alle få ei grøn veke!

5 kommentarer:

  1. Så flott at du bidrar til å skape hageglede for andre. Skjønner at det gir en god følelse. Som du sier får vi nyte og sette pris på at vi kan pusle i Hagen:)

    SvarSlett
  2. Nå har du gledet mange! :) Jeg tenker nok at flere som så dere holde på klødde litt i fingrene etter å hjelpe til. Når jeg blir steingammel mann skal jeg nok finne glede i å studere enkle gleder i hagen - eller på balkongen. Heldigvis har eg allerede timer med underholdning bare av å følge spiringen av et frø. Eller å beundre en sommerfugl. Hm, blir kanskje verre å løpe etter sommerfuglen fra blomst til blomst, men men...
    Ha fin midtuke!
    PS: Nydelig Flittiglise! Jeg sådde i fjor men hadde nok ikke så mange blomster allerede i mai.

    SvarSlett
  3. Så snill du er Else, det er nok en viktig del av hverdagen for mange gamle og demente det med sansehage.

    Så fine Flittiglise, jeg har ikke noen her hos meg i år, men det er jo ikke for sent ennå ,,å kjøpe noen,,
    Klem fra Marit.

    SvarSlett
  4. Så fint at du deltar i slike oppgaver..og flott for de som får hjelp:))
    Ja..du sier noe..det gir tanker dette...og ikke kunne ha krefter til å holde på i hagen som vi gjør...
    Vi får være takknemlige for at vi kan..ennå en stund:)
    Ha en fin kveld:))

    SvarSlett
  5. Så snill du er som hjelper andre, regner med de satte stor pris på hjelpa som dere gav de.
    Hagen din var vakker, det er sant som du sier, at vi er glade for livet og at vi klarer og stelle med hagen vår sjøl.
    Her nytes dagene for fult med det deilige vøæret vi har.

    Takk for dine koselige og muntre kommetara du legg igjen hos mæ :D

    Ha en fortsatt fin og solrik mai, og kos dæ med plantene dine.

    Klem Lisbeth ;D

    SvarSlett