søndag 2. juni 2013

FØRSTE SUNDAG I JUNI


No er det like før....

Denne har blomstra ei god stund no.

Tellima grandiflora som står i knopp


Dodecatheon pulchellum, gudeblom, som eg sådde 13. nov. 2010. Dei spirte nesten hundre prosent, men har hatt stort fråfall. Eg sådde tre artar, det er naturleg nok vorte eind el surr i merkelappane etter kvart, men det er ikkje allverdens viktig om det er sp eller mix, sålenge eg ikkje skal selje frø. Eg kjøpte frøa av Akoen. I år skal eg for første gong få sjå dei i blomst, det er nok like før no. Reknar med at det kjem bilete ein gong i veka.


Så går turen inn i drivhuset, no er tomatplantene i god vekst, og nokre er i blomst, Black russian, over og Gardeners Delight, under. Eg har hatt det så travelt med å vatne alle pottene som står med planter i at eg har ikkje rokke å binde opp tomatane, men reknar med at det må verte ein ordning i løpet av veka. 


Ettersom eg nyt den store luksusen å ha eit hus til som eg kallar veksthus så har eg planta tomatar der og. I drivhuset har eg planta i murarbaljar, for der har eg støypt golv, men i veksthuset har eg jordgolv med trefjøler i midten, så har eg planta rett i jorda. Her er det Marmande VR som blomstrar.

Eg har ikkje sådd agurk i år, dette er melon. Honey Dew og Minnesota Midget. Eg har 4 planter som eg har planta rett i jorda i veksthuset. Ettersom eg har lese meg til så treng dei hjelp til befruktning, så eg får prøve å gjere ein innsats.

Fruktblomstring





Ipomeablomsten er open berre ein kort dag, men så er han så vakker at då må han nytast. 
No har vi hatt ei kjøleg og våt helg, etter ei varm veke. Men no ser eg at himmelen er blå i vest, og meldingane for kommande veke ser gode ut. Eg gler meg til ei ny veke i hage og drivhus. Takk til alle for hyggelege kommentarar som de legg att - god veke til dokke alle!

7 kommentarer:

  1. Her var det mye fint, det er så utrolig fort alt går på denne siden av sommeren.
    Gudeblom er en vakker staude, jeg sådde en hvit i fjor og håper på blomst i år.
    Fine bilder, klem fra Marit.

    SvarSlett
  2. Så mye spennende du har i Hagen og i drivhusene dine. Den blå valmuesøsteren er en favoritt!

    SvarSlett
  3. Åååå herlige tid, så mye fint som blomstrer hos deg! Ingen ting er som å vente på noe en har sådd og som blomstrer for første gang. Ønsker deg en fin hageuke!

    SvarSlett
  4. Så mange fine blomster som er i emning hos deg!
    Min valmuesøster er i farta..kanskje jeg får blomst iår...vi får se:)
    Ha en fin ny uke:))

    SvarSlett
  5. Mykje spennandes på gang der borte på hi sida:) Du skulle no ha nok tomatar denne sommaren, vil eg tru;) Eg kjøpte ein busktomat i gartneriet i Askvoll, så får vi sjå kva det vert med den ute i friluft...

    SvarSlett
  6. Heia Else, takk for alle de koselige kommetaene du legg igjen hos mæ :.)
    Så masse fint som veks hos dæ i hagen din og i drivhuset.
    Tomatplantene mine r kommet med noen bitte små grønne tomater,, glær mæ til de kan spises ;)

    Her har vi det fryktelig varmt, men nu meldes det regn og lavere tempratur til imorra, og finværet skal komme tilbake onsdag , blir godt og få litt regn for her er det så tørt.

    Ha ei fin ny uke.

    Lisbeth :D

    SvarSlett
  7. Så mye fint du har i hagen din.
    I min egen hage er det ikke så mye enda, den er under planlegging og bygging.

    Fin dag til deg!!

    SvarSlett