fredag 8. april 2011

Dinosauregg vert klekte

Luktlupinspirene liknar dinosaurar.

Heretter skal eg Flittige Lise kome i samlinga i mange fleire variantar. Eg har potta dei største om denne veka, og dei veks og veks og veks...

Tomatplantene veks og, desse har og vorte ompotta denne veka.

Ranunkel.

Spirer av vill rucola.

Kuleprimula.

Rabarbra, denne flytta eg frå Mariastova til hagen min ifjor.

Er dei ikkje ranke og flotte?

Yndig.

Ei av mine elskede blå valmuesøstre.

Noken tulipanar har ein fantastisk farge på lauvet. Etter som Paul Dalby seier så vert det ikkje knopp dersom det kjem opp berre eitt lauv på tulipanane, eg hadde ikkje tenkt på det før, men han har nok rett.

I dag har eg ikkje sådd eit einaste frø, men eg har prikla fleire sortar Tagetes og noken Cosmos.

2 kommentarer:

  1. Så mange vakre spirer det er. Ja, de kunne ligne på dinosaurer de spirene der. Huff ;)
    Koselig å se vårbilder av krukus og snøklokker.

    SvarSlett
  2. Takk for hyggeleg kommentar, og god helg!

    SvarSlett