onsdag 3. august 2011

Blomar utan regndråpar

Ei lilla klematis som lever ilag med kvite enkle stokkroser

Ei rose ilag med valmuer og raude Alonsoa meridionalis Rebel. Eg planta mange Alonsoa, vippeblomst,   innimellom rosene og det vart fint.

Antirrhinum majus maximum White Spire'  som og vart planta mange ilag i rosebedet, her ilag med Verbascum phoeniceum vert fine ilag, og dei kan godt få kome i rosebedet neste år og.
 Her er det ei kvit rose som har fått Vippeblost som bakgrunn.
 Så har vi "de hvite skærme" som Claus Dalby seier. I år har eg to sortar Ammi majus og Orlaya grandiflora Bridesmaid, Blondeblomst. Ammi majus vart størst og gjorde mest av seg, men eg trur eg held ein knapp på Blondeblomsten. Eg trur kanskje at det vert berre han som vert med til neste år. Ammi majus vart heller ikkje så god til snitt, eg tykkjer at han drys for tidleg.
 Dette er og frå rosebedet.
 Lavatera trimestris Silver Cup, Hagepoppelrose ilag med Eryngium giganteum Miss Willmot's Ghost, Kjempestikle er eit flott par. Kjempestikla sådde eg ifjor og i år har ho vokse seg til. Eg håpar verkeleg at eg får behalde denne for dei sølvgrå/blå blomane er verkeleg flotte. Humlene likar dei og.
 Begge Astrid Lindgren rosene overlevde vinteren og det er eg glad for, dei tåler ein skvett regn og.


 No er knollgeorginene endeleg igang. Det er dei kvite og burgunder som er først ute. Dei har selskap av Ammi majus og det ser bra ut.
Det har vore nesten opplett no nokre dagar. Så idag har alle bileta vore utan regndråpar. I dag har det vore 20 - 25C, ein flott sommardag og vi hadde heldigvis anledning til å nyte han.
Vi har ete tre slangeagurkar frå drivhuset og no er det like før vi kan hauste plommetomatar.

1 kommentar:

  1. Så mye flott som blomstrer hos deg og så mange fine samplantinger. Astrid Lindgren er en flott rose. Min overlevde så vidt vinteren og er veldig puslete, vet ikke om den kommer med blomster i år.

    SvarSlett