torsdag 10. mai 2012

TUSENFRYD

Bellis perennis, Tasso Erdbeersahne, er ei staude som eg sådde i 2011, og som eg har planta ut i hagen. Det namet som er vanleg å bruke er Tusenfryd og det stemmer for denne sorten. Eg har teke meange bilete av ho, er vert heile tida imponert av fargevariasjonane på blomane frå knopp til utblomstra blomst. Dei står attmed hellegangen opp til drivhuset så er ser dei mange gonger for dag, og eg trur ikkje eg går forbi ein gong utan å nyte dei.
Dette innlegget skriv mest fordi eg vil melde meg på Marit sin GiveAway.
Hadde eg vore heime no så skulle eg gått i drivhuset og teke bilete av den flotte Engletrompeten som eg vann tidlegare på bloggen hennar, men den skal eg vise fram seinare. 


5 kommentarer:

  1. Å så nydelig bilde av en søt blomst.

    Så artig at du vil være med på min Give Away.
    Jeg sier LYKKE TIL Berit.

    Ha en fortryllende kveld og ny helg , Maritklem.

    SvarSlett
  2. Tusenfryd er en nydelig liten plante, takk for koselig hilsen,og ei riktig god helg til dæ, :O)

    hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  3. Den var supersøt, en flott Tusenfryd.

    SvarSlett
  4. Bare innom for å ønske deg en fin 17mai:)
    Og likte godt ordsproget om "ikke alt kan kjøpes....har ikke kjøp veksthus:))
    Den gikk rett hjem:))

    SvarSlett