onsdag 14. mai 2014

Paeonia veitchii, veitchpion




 

Denne har eg fått fram av frø, og det er min første eigenproduserte pion som blomstrar, og eg er kry som ei høne.
Han var prikla i 2012, så det har gått ganske radig, men så skal dette vere ein av dei enklaste pionane å få til. 
Susanna Widlundh seier i boka Pioner at alle må unne seg minst ein pion i hagen, og for den usikre så kan det vere greitt å starte med Paeonia veitchii. Det er ein villpion , opprinneleg frå Vest-Kina og er svært herdig.
Blomstring i mai med to til fleire blomar på kvar stengel. Fargen kan variere frå lys rosa til ein blåraud nyanse. Bladverket får vakker haustfarge. Det er ei svak roselukt av den eg har i hagen. 
Høgda er omlag 50 cm, og den treng nok ikkje å verte bunden opp.
Blomsten er nedoverbøygd, så eg måtte legge meg på bakke for å ta biletet, men eg har vel godt av litt bøy og tøy.

6 kommentarer:

  1. Å så vakker den var, du har all grunn til og være kry !!!

    Ha en fin kveld.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  2. Så flott Else!
    Dette kan du være virkelig stolt av!
    Veldig morro når en lykkes med de litt vanskelige:)
    Flott blomst på den:))

    SvarSlett
  3. Gratulerer med flott blomst! Det er alltid moro å se den første blomsten av egen frøsådd.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Flott peon! Det er noe spesielt med første blomstring hos planter man har frøsådd selv.

    SvarSlett
  5. Åh så flott den var, og tenk å endelig få blomst på en egensådd peon! Jeg har sådd peon jeg også, men fikk dessverre ikke spiring på mine. Gratulerer med din, Else!

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Så artig med første egenproduserte Peon - og fin var den også! Jeg har en peon i feriehagen, men den eneste blomsten jeg har sett på den var med fra butikken. Hvert år kommer lovende skudd som ikke blir til noen ting, så jeg bør nok flytte den til et bedre sted.
    Må flire litt når jeg tenker på naboen som kanskje stod bak gardinet og så deg ruller rundt på plenen, og inn under peonen, kanskje naboen tenkte "Hva er det hun styrer med nå da?" :-D.
    Ha fin 17. mai!

    SvarSlett