onsdag 29. februar 2012

Med håp om ein god tomatsesong


Dette biletet er frå 24. juni 2011, og i dag har eg lagt grunnlaget for sesongen 2012.
I tillegg til sortane eg sådde i fjor så har eg sådd:
  • Black from Tula, frøa er kjøpte hjå Impecta og vert i Sverige rekna som ein kulturarv frå seint 1800-talet. Kan plantast både ute og inne.
  • Marmade VR - Plantasjen. Kan plantast både ute og inne.
  • BAlkonzauber - Plantasjen. Kan plantast både ute og inne.
  • Ace 55 VF - Plantasjen. Veksthustomat.


3 kommentarer:

  1. Det minner meg på om at jeg også må plante tomater snart....det er bare det at vinduskarmene er fulle og ..jaja- det skal nå bli plass på en eller annen måte:) Håper du får en fin tomat-sesong!!
    Maria:)

    SvarSlett
  2. Så mye godt du har i vente...:)kunne plukke fra egen hage er det beste av alt:)
    Ønsker deg en fin ukeslutt:))

    SvarSlett
  3. Jeg skal så tomater i begynnelsen av neste uke. Det er så deilig med modne, selvhøstede tomater. Håper det blir en flott sommer for tomater, og for oss.
    God helg!

    SvarSlett