onsdag 22. januar 2014

FRØ AV MAGNOLIA SIEBOLDII


Ein av frøpakkane frå STA var Magnolia sieboldii. Desse frøa er utstyrte med eit frøskal som skal verte fermenterte i fuglemagen, før dei fell i jorda og veks opp. Dette har eg funne ut ved Googling og fann ut at det høyrdest rimeleg ut. Det er jo på langt nær alt som vert skrive på nettet som er rett, kanskje ikkje dette heller, men med kryssjekking og sunn fornuft så går det som regel bra. 
Dersom frøa er heilt ferske så skal det vere lett å få av skalet, men desse var små og tørre så deå måtte eg hjelpe naturen litt. 
Eg har hatt nokre dråpar oppvaskmiddel i litt lunka vatn og lagt frøa i. 


Etter 20 timar sjekka eg frøa for å sjå om det hadde skjedd noke og då såg eg at frøa hadde trekt godt med veske og at skalet gjekk av lett som berre det. Så då renska eg frøa, skolte såpa av og hadde dei i Zip-posar i fukta vermiculite. Dei bør få omlag 4 mndr i kjøleskåp.
 Så då får vi sjå om det kan verte magnoliabusker om nokre år.


7 kommentarer:

  1. Tenk kor deilig at vi er kommet igang med frøan vårres og planlegg hagesesongen igjen :)
    Æ fikk min føste frø leveranse igår, hadde kbestilt noen forskjellige frøposer på nett :)

    Ha ei fortsatt fin uke, Else.

    Lisbeth :0)

    SvarSlett
  2. Kjekt å vite Else.
    Obs……overskrifta på innlegget ditt er MAHONIA. Lett å skrive feil der.

    SvarSlett
  3. Hei Else.
    Dette var ett spennende prosjekt, men under dine grønne kyndige hender tenker jeg vi får se små spirer til sommeren.

    Jeg håper du har det bra og koser deg med vintermånedene,
    her snør det svære ,,kjerringer,, i dag så jeg har vært ute å måket en gang men må nok ut igjen om noen timer.
    Ellers koser jeg meg med fyr i ovnen og leser litt i hagebøker jeg også.

    Ha en fin dag, klem fra Marit.

    SvarSlett
  4. Spennende med disse frøene du sår! Jeg har denne i hagen, men har aldri sett at den har hatt frø. Lykke til med spiringen!

    SvarSlett
  5. Så spennende! Du må sikkert smøre deg med tålmodighet før de blir busker, men det er jo det som er morsomt ikke sant? Ønsker deg uansett lykke til!

    SvarSlett
  6. Spennende prosjekt, håper du får god spiring!
    Akkurat nå putler jeg på med litt staudesåing her også.

    SvarSlett
  7. Virkelig spennende Else!
    Et par spørsmål: kjenner du til Hesperis matronalis- dagfiol og
    Chaerophyllum roseum- hårete kjørvel?
    Frø jeg har fått,og finner motstridende info om de skal kuldebehandles eller ikke...
    På forhånd takk:))

    SvarSlett