fredag 3. januar 2014

Julerosene er på veg, det same er dei nye skota på rosene.



I dag har eg hatt første dag med såing, eg har sådd masse staudefrø, i tillegg har eg sådd ulike sortar lobelia, blodbeger, pelargonia og asarina.
Jammen er det kjekt å komme i gang att. Eg trur? at eg skal så litt mindre sommarblomar, men eg har sålangt ei liste på 100 ulike staudesortar som skal såast i løpet av våren. Det tok litt av med bestillingar i haust, men eg reknar med at det skal gå greitt. I år har eg hoppa uti det og berre skrive nummer og årstal på lappane i staudepottene, det sparar meg for mykje arbeid med å skrive merkelappar. Det er jo ikkje alt som spirer heller og då er det like greitt. Det viktigaste er at det er lettare å tyde store tal, og så er det lettare å halde orden på kva for eit år frøa var sådde. 
Eg skal legge ut liste over staudesortane eg skal så når eg har fått frøa frå STA, i år har eg sendt inn frø så då kan eg få tildelt heile 30 sortar i første tildeling. 
Eg har vore heilt fråverande i bloggverda i lang tid, men no reknar eg med å livne til att, så no skal eg ta meg ei runde å sjå kva de styrer med rundt omkring.
God helg!

8 kommentarer:

  1. Å så deilig det høres ut at du er starta med frøsåing igjen, men er det ikke alt for tidlig ??
    Skal du så enorme mange stauder, regner med de er for salg da , masse jobb har du foran dæ, selv om det er koselig, men det er nu tungt for ryggen....
    Æ glær mæ inmari til æ skal starte, men det blir nok ikke før midten av mars, eller slutten.

    Ha ei fin helg, Elsa .

    Lisbeth :0)))

    SvarSlett
  2. Ååå...nå må du ikke stresse meg!...du har startet såingen...jeg har ikke ryddet i frø-boksen ennå...men staudefrø er nok greit å få i jorden nå:)
    Takk for hyggelig hilsen hos meg...så skal jeg kikke etter så listen din:))

    SvarSlett
  3. Det er jo rent vårlig hos deg:)
    Lykke til med frøsåingen.

    SvarSlett
  4. Godt nyttår til deg Else! Jeg har også hatt en rolig tid både på bloggfronten og på balkongen, og var i feriehagen i julen nesten uten å inspisere.

    Så kjekt å være i gang med å så, jeg skal så mindre i år, men sånn vet man jo aldri før jobben er gjort - kremt. Lurt med nummer og årstall på sålappene. Jeg gjør det også sånn, en liste med mer detaljer har man jo uansett. God helg!

    SvarSlett
  5. Godt nytt år! Tenk at Julerosene blomstrer så tidlig, spent på hvordan vinteren skal utvikle seg. Har også mange frøpakker...litt for mange tror jeg.

    SvarSlett
  6. Hei Else og godt nytt år til deg.

    Oy har du sett, det er vel for godt til å være sant at vi får vår nå.
    Det er ikke rart disse plantene er helt forvirret når det bare er varmegrader.

    Vi får håpe på snø før kulde så plantene får en dyne og ikke blir skadet.

    Ha en fin ny uke, klem fra Marit.

    SvarSlett
  7. Må få bort jula først.. Så blir det sådd her også. Var nettopp inne på yr.no. Jammen har de meldt frost til neste uke. Jeg er alltid todelt til det. Synes vinteren er lettere i kulde og lys... Men tenker på plantene i Hagen som tror det er vår...

    SvarSlett
  8. So skip using massive writings and submissions because the search engines will know.
    The aim of Google is to make it habit for individuals to go
    to Google to do local searches and not only world-wide searches.
    You can purchase software programs, you can hire and manage several companies to handle each different
    part of this process, or you can hire an integrated professional marketing
    company to take care of it all.

    my web page :: seo gigs (http://bestseogigs.blogspot.com/)

    SvarSlett