torsdag 10. februar 2011

FELICIA HETEROPHYLLA

Zuluaster som den vert kalla i Sverige.
Dette vart ein av favorittane mine som krukkeplante i fjor og i dag har eg sådde nye frø.
Ein nydeleg blå farge, med sølvperler i midten. Den kom tidleg i blomst og gledde meg langt utover sommaren. Dersom eg hadde klypt ho ned når blomstringa dabba av så hadde den truleg vart lenger.
No er det stor aktivitet på planterommet, såing, spiring og prikling nesten kvar dag.
I går fekk eg ei ny hylle med plantelys over, så no har eg 3x1,50m.
Ortaket om at "Mykje vil ha meir" vert meir og meir sant for meg.
I dag er det sludd, lett bris og 1,5 grader. Yr-varselet seier at frå imorgon vert det minusgrader og opplett i 10 dagar framover. Då vert det lysare i veiret og så kjem Per varmestein og plutseleg er det vår. Eg kan ikkje sjå at det er noko som livnar til i beda mine, med unnatak av at eg ser pionspirer såvidt.
Posted by PicasaDette er dagens frøsådd:
MimosaSanseplante?Mari
Alonsoa meridionalisRebelVippeblomstEttåringImpecta
Cerinthe major purpurascensPride of GibraltarStor voksblomstEttåringImpecta
Clitoria ternateaDuevingeEttåringMari
Felicia heterophyllaThe BluesZuluastersEttåringImpecta
Nicotiana alantaGrandifloraVengetobakkEttåringImpecta
Asparagus plumosusSløraspargesPotteplanteImpecta
Impatiens wallerianaSuper Elfin Blush ImprovedFlittige LisePotteplanteImpecta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar