fredag 18. februar 2011

SPIREPOTTER OG PRIKLEPOTTER


Dette er litt av alt som veks i planteromet, i dag har eg prikla resten av Lobeliaspirene, dei kvite vart sådde sein, så dei har ikkje spirt endå. Dei to STORE frøblada til venstre er Månevindel og den vesle til høgre er mimosa. I pottene til høgre er det Lobelia.  Eg er veldig glad i Lobelia, dei trivest godt både i sol og halvskugge. Tåler både regn og vind, sjølvrenskande er dei og.  No er det ikkje so eg har det at eg ikkje likar planter som krev stell, tvert imot, det er mykje terapi i å pusle med planter, eg likar å gå med sekatøren og pusse og pynte på plantene. 
I dag har det vore overskya, lett bris og 2 grader, no er det minus 1,5 og eg kan sjå fullmånen. Månen skal visst sjå ekstra stor ut i helga, men han ser normal ut for meg.  Lista under er oversikt over det som har spirt hittil. Eg har vore ute og letta på såkassane bak uthuset, men der er jorda frosa så eg må nok vente nokre veker enno, men når først dei tinar og det kjem litt varme, så reknar eg med at det skjer noke der og.

Cistus ladaniferSteinroseBusk
Phellodendron amurenseAmurkorktreBusk/tre
Fragaria vescaAlexandriaMarkjordbærBær
Agastache foeniculumGolden Jubilee'AnisisopEttåring
Alonsoa meridionalisRebelVippeblomstEttåring
Anagallis monelliSkylover'BlånonsblomEttåring
Cerinthe major purpurascensPride of GibraltarStor voksblomstEttåring
Commelina dianthifoliaHimmelsblommaEttåring
Eccremocarpus scaberFakkelrankeEttåring
Felicia heterophyllaThe BluesZuluastersEttåring
GazaniaGazaniaEttåring
Ipomoea albaMånevindelEttåring
Lobelia erinus compacta«Riviera Blue Splash»KantlobeliaEttåring
Lobelia erinus compacta«Rosamund»KantlobeliaEttåring
Lobelia erinus pendula«Cascade Rainbow»HænglobeliaEttåring
Lobelia erinus pendula«Saphir»HænglobeliaEttåring
Lobelia erinus pendula«Red Cascade»HænglobeliaEttåring
Lobelia tenuiorBlue wings'PyramidelobeliaEttåring
Physostegia virginianaCrystal Peak White'VirginialeddblomstEttåring
Salvia viridisDusksalvieEttåring
Senecio cinerariaSilver dustSølvkransEttåring
Verbena speciosaImaginationStor hengeverbenaEttåring
ArtiskokkArtiskokkGrønsak
Impatiens wallerianaSuper Elfin Blush ImprovedFlittige LisePotteplante
Cerastium alpinumFjellarveStaude
CrocosmiaLuciferVærhaneStaude
Erysimum cheiriTudor roseGyllenlakkstaude
Iberis sempervirensSnowflakeSnøsløyfeStaude
PhysostegiaLeddblomststaude
Verbascum phoeniceumViolettaPurur kongslysStaude
Verbascum phoeniceumKongslys MixedKongslysStaude
Verbascum thapsusFiltkongslysToårig
MimosaSanseplante?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar