tirsdag 8. februar 2011

FRØSÅING 7. OG 8. FEBRUAR


Posted by PicasaPussige frø, gjev pussig plante.  Dette er frø som eg fekk av Mari på Hagegal. Som det går fram av lappen så er planta lite prøvd i Noreg, men eg har ikkje lese noke om at dei forsøka som har vore, har vore mislykka.
Eg held på å lage plantelappar til alle frøslaga som vonleg vert planter om litt. Ideen til lappane har eg fått på Hagegal, og no skriv eg ut lappar med bilete og litt informasjon om planta.  Då er det mykje enklare å vite litt meir om planta enn berre eit namn som kanskje berre er latinsk.
Etter at eg har klypt lappane til så laminerer eg dei og klypper dei til att så det vert fine plantetikettar.  Håpar berre ikkje at skjora tykkjer det same når dei kjem ut til våren.
I tillegg til sålista under så har eg lagt nokre frø i vatn og noken til stratifisering i kjøleskåpet.
I dag har det vore snø og sludd, 1-2 grader, men no er det litt lysare i veiret og det melder om kjøligare veir.
 

CrocosmiaLuciferVærhaneStaudeMari
Heliotropium arbrencensMarine'LuktheliotropEttåringImpecta
Ipomoea albaMånevindelEttåringMari
Cephalaria gigantheaGullknappStaude
CistusKvit småbladaSolroseStaudeMari
Darmara peltataStaudeMari
Echinops spKuletistelStaudeMari
Verbascum phoeniceumViolettaPurur kongslysStaudeFrøtorvet
Aristolochia baeticaMari
Cistus ladaniferSteinroseBuskMari
Commelina dianthifoliaHimmelsblommaEttåringMari
Salvia viridisDusksalvieEttåringMari
ArtiskokkArtiskokkGrønsakMari
DagliljeDagliljestaudeMari
Paulownia tomentosaKjeisertreTreFrøtorvet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar