søndag 3. juni 2012

Eg har planta eit rosetre......




Biletet over har eg kopiert frå Spanne plantesalg i Haugesund, der eg kjøpte rosa, etter god rådgjeving.   Det er Rosa wichuraiana, New Dawn, ei slyngrose som kan verte heile 6 m. Eg har planta ho attmed eit epletre som er ganske høgt og ynskjet mitt er at ho skal vekse godt opp i treet og boltre seg der. Fargen er sart rosa som biletet viser, blomane er begerforma og halvfylte og dei er medium parfymerte. Rosa hadde sin start på  Sommerset Rose Nursery  i 1930, så det er ikkje noka moderne rose. Lauvet er lysegrønt og skinande og det ska vere ei frisk og hardfør rose opp til H6. Det er første gongen at eg plantar rose for at ho skal vekse opp i eit tre, så eg er rimeleg spent på om det er noke som let seg gjere her på veirharde Vestlandskysten, men det er forsøket verdt. 
Eg gler meg til at rosa veks seg til og blomstrar, då skal eg sitje ved drivhusveggen og nyte tilværet endå meir enn no.
Det var jo lite tenkt at eg ikkje trykte ned ein klematis på same tid, så det trur eg at eg må få gjort med det aller første, så vert det endå meir å glede seg over.

6 kommentarer:

  1. Dette er en knall fin rose! Jeg har også en og veldig fornøyd med den!

    Ønsker deg en fin kveld. Klem

    SvarSlett
  2. Helt enig med Vivi :)
    Rosa mi laget jeg av ei grein som jeg grov ned :)

    SvarSlett
  3. En nydelig rose! Og klart du må få satt ned en klematis sammen med rosen. Det blir superlekkert =)
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  4. Å den er vakker med den duse rosafargen , det må bli fint når den klatrer i epletreet.

    Det blir artig å se til neste år hvor stor den har blitt.

    Ha en super dag Berit, Maritklem.

    SvarSlett
  5. Nydelig rose. Den skulle vel kunne klare seg fint i treet ditt.
    Har tenkt å lage Romtopf, som du skriver om i forrige innlegg, i flere år. Takk for påminnelsen!

    SvarSlett
  6. Dette blir vakkert med rosen klatrende i treet:))..og med en klematis..berre lekkert:))

    SvarSlett