mandag 30. mai 2011

Første frøpakke frå Impecta til neste sesong

Impecta lokka med 30% rabatt på alle frø, det var noke eg ikkje kunne la gå frå meg, så no sit eg her med 14 nye frøpakkar.
  Eg har kjøpt tomat, Black from Tula, ein kulturavsort frå seint 1800 talet. Den får store gode store tomatar og kan vere både ute og i drivhus. Så har eg kjøpte jordbærspinat - mest for rariteten si skuld. To slag forglemmegei som eg tenkjer kan vere brukande på fleire plassar. Lewesia tykkjer eg er ei flott plante som eg har kjøpt fleire gonger, men dei har drukna om vinteren. No trur eg at eg har funne plassen dei kan like seg på. Flittige Lise viste seg å vere mykje lettare å ha med å gjere enn eg hadde tenkt så no har eg kjøpt Super Elfin Seaside, i tillegg har eg planer om å samle frø av dei eg har.
Dagfiol kom med fordi eg likar å ha blomar med lukt i hagen, dei sprer eg mest mogeleg rundt omkring. 
Så likar eg blomar som liksom svevar over dei andre, dermed vart det ein pakke med Anemonopsis macrophylla. I tillegg til desse vart det Rutelilje, fattigmannsorkide, ein lavendelblå risp, veronica, Erodium pelargoniflorum og til sist sommarasalia som var bonusblomst.
Eg ser at noke av dette kan eg setje igang å så no så det vert det rekna som 2011 - sesong. Det eg skal så til hausten av stauder reknar eg som 2012 sesong. 
I dag skin sola det er 12 grader om frisk bris frå syd.

4 kommentarer:

  1. Så flink du er da som greier å planlegge for neste år nå ,jeg har mer nok å holde styr på det jeg har sådd i år jeg .
    Det var mye spennende der da, lykke til.
    Ha en fin dag, Marit.

    SvarSlett
  2. Det er vel synd å seie at eg har styr på det eg balar med, men det er så ubegripeleg spennade med nye frøpakkar og kva som kjem opp av pottene og om eg får det til å vekse. Ha ei god dag du og og alle andre som måtte lese dette.

    SvarSlett
  3. Så mye spennende du har skaffet deg! Jeg satt og kikket på Impecta i går, men det ble så sent at jeg måtte avslutte! Imidlertid så vet jeg hva jeg skal ha, så dette skal jeg nok benytte meg av!

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg så at de hadde salg, men hadde ikke tid til å bestille så jeg håper det kommer flere muligheter. Finfin anledning til å handle frø uten å gruble veldig mye fram og tilbake. Mye spennende du har handlet, og det er jo et poeng at det ennå går an å så. Det tar visst aldri slutt hos deg, hehe :-)

    SvarSlett