lørdag 14. mai 2011

Laurdag 14. mai 2011

Frøstandane på Pulsatilla er nesten finare enn blomen.

Her måtte fotografen legge seg flat, ein nydeleg blåfarge.

Barnehageruss

Tulipanane har fått ein storvoksen nabo, dette vart rått parti, men ikkje ante eg at kvannen vart så stor.

Det er langt frå alle frøpotter som har spirt enno, men i ei av desse pottene er det to valnøttfrø av Juglans regia som har spirt. Det vart stor ståhei då eg oppedaga første spira, ein planteinteressert slektning vart kalla inn for å vere med på fødselen.

Det er først i år at eg har sett det vakre i tulipanar som er på hell, eg ser at eg har gått glipp av mykje. Men heretter skal dei nytast til siste slutt.
God helg!

1 kommentar:

  1. Hei på en søndag! Enig i at den blå akeleien var flott. Jeg sådde en drøss akeleier for et par år siden, de trives i feriehagen, men tror sortene er helt vanlige. Kanskje på tide å utvide litt. Og ja, tulipaner på hell kan være flott det også!

    SvarSlett